×

Kundeservice




Ofte stilte spørsmål



Det er helt gratis å legge ut alle typer småjobber og oppdrag hos oss.

Ja, absolutt. Vi har både profesjonelle og private hjelpere og du kan derfor legge ut alt fra småjobber i hus og hjem til større prosjekter. - Dersom ditt prosjekt krever fagfolk kan du velge dette når du legger ut jobben.

Nei, det er klare regler for hvilke oppdrag som er skattefrie. Hvor jobben utføres, størrelse på vederlag og hva du jobber med til daglig har noe å si for om betalingen er skattefri. Alle våre hjelpere plikter å sette seg inn i gjeldende skatteregler. Nytting informasjon finnes her: https://www.handlehvitt.no/

Nei, vår rolle er kun som kontaktformidler mellom partene og involverer oss ikke i selve utførelsen av oppdraget. Transportoppdrag dekkes vanligvis av oppdragsgivers innboforsikring men partene må selv avklare om ekstra forsikring er nødvending. Ved bruk av firma eller fagfolk vil reklamasjonsrett og garanti etter Norsk lov være gjeldende. - Ved bruk at ufarglært hjelp kan det ikke forventes klagerett eller garanti på oppdraget.

Etter at du har registrert deg på nettsiden vil du automatisk bli bedt om å registrere deg som hjelper når du tilbyr hjelp på et oppdrag. Det er gratis å være hjelper og daglige varsel på e-post om nye oppdrag som legges ut er også frivillig og gratis.

Det er kun hjelpere som betaler gebyrer til oss. Oppdragsgebyret blir reservert på kontoen din og vil bli trukket dersom du får jobben. I de tilfeller der du avtaler direktekontakt (Befaring) vil kun befaringsgebyr bli trukket. For at Vipps skal være sikker på at gebyret er tilgjengelig dersom du får jobben eller avtaler befaring vil pengene bli låst på kontoen din og kan ikke disponeres i 5-7 dager. Vi anbefaler Strex til de hjelpere som ikke ønsker at penger blir reservert på bankkontoen.

Når du er hjelper forenkler Strex bruken av nettsidene og samler alle gebyrer på din neste mobilfaktura. - Dette gir deg automatisk en kreditt og ingen reservasjoner på bankkonto er nødvendig. Du blir kun belastet for de oppdrag du får eller et lavere befaringsgebyr når direktekontakt avtales.

Dersom oppdragsgiver må kansellere oppdraget uten at hjelper kan klandres kan hjelper kreve et avbestillingsgebyr tilsvarende gebyret som er betalt til oss, men dersom hjelper blir syk eller av andre årsaker må melde avbud blir dessverre ikke gebyret tilbakebetalt. Ved slike tilfeller ber vi partene forsøke å avtale oppdraget på et senere tidspunkt.

Vi har som intensjon å kun å ta gebyr fra hjelpere som får oppdraget. - Dessverre er det med en slik prisstruktur enkelt å unngå gebyr ved å avtale oppdraget utenfor vårt nettsted. - Det er derfor et befaringsgebyr som blir belastet når direktekontakt avtales. Gebyret unngås enkelt ved å ikke avtale direktekontakt før du har fått jobben.

Som hjelper kan du forespørre bafaring når du tar kontakt på oppdrag. - Det er også mulig å avtale dette i chatten under “+” ikonet. Å avtale kommunikasjon eller møte utenfor vår chat vil alltid utløse befaringsgebyr og det er derfor viktig at du sjekker at befaring passer for begge parter før du utveksler kontaktinformasjon.

Dersom kontaktinfirmasjon ikke er utvekslet kan du klage på gebyret. I de tilfeller kontaktinformasjon er utvekslet returnerer vi dessverre ikke pengene. Unngå unødvendige gebyrer og avklar alltid at tidpunkt for befaring passer før kontaktinformasjon utveksles.

Vi på kundeservice er behjelpelig med å slette eller deaktivere kontoen din. - Dersom du ønsker en pause og forventer å bruke oss igjen i fremtiden anbefaler vi at du deaktiverer kontoen. - Ønsker du å slette kontoen vil alle data gå tapt inkludert karakterer du har fått. - Det er ikke mulig å angre på sletting. Send en e-post til: post@minsmajobb.no eller bruk kontaktskjemaet så hjelper vi deg.

Last ned appen vår

Hva synes du om oss?

Vår nettsted er på mange måter en byggeplass der tjenesten vår tar form. Vi er langt fra ferdig men vi håper du synes vi beveger oss i riktig retning. Når du er registrert hos oss skal du vite at det alltid er en forbedring som venter på å skje og at vi verdsetter og lytter til dine tilbakemeldinger.

På grunn av hyppige oppdateringer og forbedringer ber vi om forståelse for at ting av og til går galt. Barnesykdommer vil forekomme og du kan oppleve å få den kjeldelige beskjeden at nettsidene oppdateres akkurat når du skulle gjøre noe viktig. Det er derfor ekstra viktig at du vet at kundeservice er her for deg når ting går galt og du trenger hjelp. Vi er raske til å svare når oppdateringer pågår og feil utbedres. - Vi kan bistå med det aller meste.

10 000 oppdragsgivere og 3 500 hjelperne har funnet oss men vi gir oss ikke før vi er tjenesten “alle” går til for å finne hjelp til oppdrag. Vil du hjelpe oss setter vi stor pris på ditt bidrag til jungeltelegrafen eller dine likes og stjerner på facebook, google, appstore eller google play.

Vi bruker SMS varslinger

Kanskje legge oss til som kontakt på telefonen din og gi oss en kul og lett gjenkjennelig meldingslyd når du får SMS fra oss?

Linje 1: 979 00 001 (Systemmeldinger)

Linje 2: 979 00 002 (Jobbrelaterte varslinger)

Linje 3: 979 00 003 (Jobbrelaterte varslinger)

Linje 4: 979 00 004 (Jobbrelaterte varslinger)

Linje 5: 979 00 005 (Jobbrelaterte varslinger)

Kundeservice MinSmåjobb
E-post: post@minsmajobb.no
Telefon & SMS: 4005 3003

Vår administrasjon er liten og det er ikke alltid vi har anledning å svare telefonen, men vi besvarer e-post og SMS raskt og helt frem til 20:00 alle virkedager.

Utviklet og driftet av appos, Org. no 92152243 MVA